Amikor büszke lehet a magyar...!

A hétköznapokat színesítik a foci meccsek, melynek nem gondoltam volna, hogy fogok még örülni. Valójában nem szeretem a focit nézni és valahol mindig is irigy voltam arra, hogy rengeteg pénzt kapnak és nincs eredmény, míg más sportágakban sokkal jobban teljesítünk és még se annyira elismert vagy támogatott. Na de igen csak nagy eredmény, hogy 44 év után újra beszélhetünk magyar fociról! Remélem mindenki követi otthon, mert még én is megnézem a meccseket és tiszta szívemből drukkolok a fiainknak. Hatalmas nagy gratuláció nekik innen is és komolyan mondom, nem gondoltam volna, hogy büszke leszek még erre ennyire, hogy magyar vagyok. Sokszor szégyellem honnan jövök, mert annyira el van maradva országunk, annyi minden negatív otthon (persze sehol se tökéletes, de...) s nem véletlen, hogy maradnék itt. De kirázott a hideg, mikor az első meccsünket megnyertük! Már az is nagy teljesítmény volt, hogy kijutottunk az Európa bajnokságra. Majd mindenkinek meglepetés volt, hogy gyönyörű játékkal nyitottunk és szépen játszva nyertünk illetve hoztunk döntetlent is. Büszke vagyok a magyarokra! Annak ellenére, hogy utáltam a focit, izgatottam ültem végig (!!!) 90+ percet :) ! Remélem csoport elsők maradunk, s ha Belgium csoport második lesz, akkor egymás ellen játszunk. Így jó meccs kerekednek, abban biztos vagyok.

13432141_283482915333497_7891021540564659223_n.jpg

Az Izlandok elleni meccset kollégáimmal együtt néztük és örömmel töltötte el szívemet, mikor velem együtt örültek a magyar gólnak! S még egy jó pont a foci eb-nek (bár minden más sportágnak is), hogy ilyen összekovácsoló szerepe is van./visszaszámlálás az olimpiáig!/ Magyarok ezrei ünnepelnek együtt mindenhol. Franciaországban, Magyarországon, Belgiumban pedig tiszteletbeli magyarokat avattam. :D

img_20160613_203954.jpg

A képen a belgiumi barátnőmmel a meccs előtt vagyunk még. Nem gondoltam volna, hogy idekint is lesznek igazi barátaim. Haverokat mindenhol találni,s mikor kijöttem izgultam, s kicsit féltem is, hogy egyedül leszek. De nem kevés barátra leltem és megtaláltam a helyemet is. Jól érzem magam továbbra is és szomorú leszek, amikor el kell menjek majd innen, de nem is kérdés, hogy visszalátogatok. ;D Szülinapi ajándékaim között rengeteg piros-sárga-fekete drukker kelléket kaptam, melyek szobámat díszítik.

A hetet rengeteg munkával és bulival töltöttük, s azt hiszem, ha nem lennék itt nem kovácsolódott volna össze ennyire a társaság sem. Ismerik már jól a magyar stílust :D Tudják ha buliról van szó kihez kell fordulni ;D ezt persze a vizsgák után meg is érdemlem. Ha bár kicsit szomorú vagyok, mert a gyakornokok végeztek, s tegnap elköszönt legkedvesebb barátnőm is :( bár tudom, hogy visszajön majd 1-2 napra néha néha, de az nem ugyan az. Az önkéntes munkát így egyedül kell elvégezzem, ami néha unalmas így :( de szerencsére sok csoport lesz és élet a cégnél :) Úgy hogy minden megy tovább.

gopr3107.JPG

És akkor ezzel zárom is soraimat. Készülök a nemzetközi táborra és a jövő hétvégére, mert legkedvesebb barátnőim jönnek meglátogatni 4 napra <3 alig várom !!! xxx

Címkék: sport, football, outsider