best day of my life

A szám cím, amit biztosan sosem felejtek el.


Az elmúlt két napban Antwerpen mellett, Morstelben szerveztünk sportnapot iskolások számára. A két nap alatt 700 gyermek jött el, 31 különböző osztályból.
Csodálatos két nap volt, mind nekünk animátoroknak, mind a gyerekeknek azt hiszem. :) Tökéletes időjárás volt, meglepő de eső nélkül. Sosem gondoltam volna,
hogy azt kell majd megállapítsam, hogy az animátoroknak is korán kell néha kelniük, ugyanis lehet, hogy a 'munka' csak 10.00-kor kezdődik, de a bepakolás, felkészülés,kipakolás, utazás igen csak sok időt igénybe vesz.
Természetesen most sem volt ez másképp, nem úsztuk meg a hajnali 5.15-s kelést. Aztán, amikor a rengeteg tanuló megérkezett már egy pillanatig sem bántam, s már biztos voltam abban, hogy
megérte felkelni, s látni az örömöt az arcukon. Mondanom sem kell szerintem, hogy 750 új szerelmem lett, akiket én is taníthattam, lefoglalhattam fél-fél órára tánccal, kézilabdával, biatlonnal vagy hokival éppen.
'legjobb nap az életemben' mondja a dal. Ha 160-szor nem hallottuk a 48 óra alatt akkor egyszer sem. Fülbe mászó dallam, de imádom. Már csak azért is mert , amikor nap végén a munka gyümölcse és a felhőtlen vidámság tükröződik vissza...
Leírhatatlan dolog, hogy 350-450 fiú-lány táncol veled egy zenére, ugyanabban a ritmusban. :') a legjobb része volt a napomnak!

https://www.youtube.com/watch?v=Y66j_BUCBMY

gopr0826.JPG
Ámde, holland tudásom még igen csak hiányos, ami persze hamar ki is derült, de a gyermekek a legjobb tanítók. Végtelen türelemmel és lelkesedéssel képesek magyarázni és mutogatni, hogy mi micsoda.
Sokat kell még tanulnom, de jó úton haladok, s bár a memóriám végesnek látszik olykor, nem adom fel, s állok a nagy kihívás elé. :D Napról napra új szavak, mondatok, kifejezések, s elröppen az idő és már észre sem veszem, hogy ami a legelején döcögősen ment, ma már automatikus.
Kezdve a kisebb, alap dolgokkal (köszönöm, szívesen, viszlát, jó étvágyat), melyekről sosem gondoltam volna, hogy tudni fogom kiejteni egyáltalán, nem hogy leírni. :D S így hétről hétre bővül a szókincs, fel se tűnik néha. Most még csak három hónapnál járok, s örömmel fogom visszaolvasni ezt a bejegyzést és remélve büszkén, hogy igen megcsináltam, s nem okoz majd gondot a holland nyelv megértése.